(Her)structureren secretariaat
Het secretariaat is een belangrijke spil in uw organisatie. Heeft u behoefte aan meer structuur op de werkplek of is uw secretariaat in ontwikkeling? SEC Office Management analyseert de werkwijze op het secretariaat en formuleert voorstellen voor verbetering. Desgewenst kunnen wij u begeleiden bij het creëren en realiseren van meer overzicht, ruimte en structuur. Het opstellen van procesbeschrijvingen ten behoeve van professionalisering van het secretariaat behoort tot de mogelijkheden.
Projectmatige ondersteuning
SEC Office Management geeft projectmatige assistentie en coördineert werkzaamheden voor projectteams bij de uitvoering van (bouw)projecten, evenementen en bijeenkomsten, en/of bij de herinrichting of verhuizing van uw kantoor.
Reserveringen en organisatie
Het organiseren van een evenement of een bijeenkomst vergt vaak veel tijd. SEC Office Management assisteert u hierbij of neemt u de gehele organisatie uit handen. Met een op maat geschreven draaiboek leggen wij het verloop van het evenement vast.
Tevens organiseert SEC Office Management alle voorkomende werkzaamheden voor en rondom recepties, lunches, diners, jubilea, kerst- en/of sinterklaasactiviteiten.
(Leden)administratie
Heeft uw (winkeliers)vereniging, stichting of bestuur assistentie nodig bij de uitvoering van de administratie? SEC Office Management kan u dit bieden.
Redigeren en corrigeren van teksten
SEC Office Management redigeert uw teksten op accuratesse en klantgerichtheid, conform uw huisstijl. Dit kan betrekking hebben op reguliere correspondentie, maar ook op websiteteksten en drukwerk. Medische terminologie is voor ons bekend terrein.